social media, które sprzedają
W czym mogę Ci pomóc?
Obsługa social media
W ramach współpracy z nami otrzymujesz:
> Opracowany plan działań i content,
> Miesięczny harmonogram publikacji,
> Audyt profili na social mediach,
> Scenariusze do nagrań,
> Kampanie reklamowe,
> Obsługę profili od A do Z.
Nagranie i montaż reelsów
Nie zawsze potrzebujesz oddawać prowadzenie swoich kont w Social Mediach, czasem potrzebny Ci tylko content, czyli materiał.
Oddeleguj do tego mnie!
Nagram i zmontuje dla Ciebie rolki idealne na Instagram lub TikTok.
Co otrzymasz:
✅ nagranie i zmontowanie na Twoje konta reelsów branżowych, edukacyjnych z transkrypcją, efekciarskich, vlogi i inne.
✅ zdjęcia jak działasz w pracy, ciekawy backstage lub zdjęcia branżowe.
✅ stworzenie bazy pomysłów i scenariusza nagrań, powiem czego potrzebuje i wszystko zaaranżuje.
✅ do każdego reelsu powiem jaką dobrać muzykę trendującą i jakie dodać hasztagi.
✅ podpowiem co dodać, jeśli ma być to reels sprzedażowy.
Audyt i strategia
- Stworzę plan działań przed przystąpieniem do realizacji, oraz pomysły zgodnie z aktualnymi trendami.
- Zrobię audyt Twoich profili i wprowadzę konieczne zmiany.
- Nagram reelsy, zrobię zdjęcia i opracuję pełny content dla Twojej firmy.
A jeśli chcesz robić to samoodzielnie
Skorzystaj ze szkoleń indywidualnych
Moje szkolenia to intensywna, ale skuteczna praca nad Twoimi social mediami.
Na szkoleniu pracujemy indywidualnie nad Twoją marką, a ja zapewniam Ci elastyczny program szkolenia dopasowany do Twoich potrzeb oraz umiejętności. Otrzymujesz ode mnie konkretne wskazówki i narzędzia.
Aktualizuj swoją wiedzę, która w social mediach mocno się zmienia.
Co otrzymasz na szkoleniu
ustalamy plan działania i strategię. Określimy content Twoich profili.
konkretne wskazówki, co robić, by zacząć sprzedawać oraz narzędzia, które pomogą Ci w pracy i szybszym działaniu.
dowiesz się jak robić reklamy i jaki cel będzie idealny dla Twojej branży
bazujemy na aktualnej wiedzy dotyczącej Instagrama, Facebooka czy Tik Toka
Z mojego produktu skorzystało już x osób
Sprawdź opinie na temat produktu x
A dlaczego możesz mi zaufać?
Opisz w tej sekcji siebie w kilku zdaniach.
Pamiętaj – skup się na wartości dla klienta: Choć jesteś głównym bohaterem tej opowieści, pamiętaj, że to nie o Tobie jest cała historia. Koncentruj się na tym, jak Ty i Twój produkt może pomóc użytkownikom. Zwróć uwagę na korzyści, jakie otrzymują dzięki współpracy z Tobą. Daj im powody, aby uwierzyli, że są na właściwej drodze.
Możesz też opisać swoje trudności, które doskonale znasz, bo przechodziłaś to samo co Twój odbiorca. Opisz drogę, którą przeszłaś, aby znaleźć się w miejscu, w którym jesteś teraz. Wykaż się empatią i zbliż się do klienta. Pokaż mu, że dzięki Twojemu produktowi on może osiągnąć swój cel o wiele szybciej.